Prekių grąžinimas

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš D.A. Lajausko firmos turi teisę reikalauti, o D.A. Lajausko firma įsipareigoja:

– pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
– atitinkamai sumažinti prekės kainą;
–  grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės keičiamos ir grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu, kuriame jis privalo nurodyti priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš reikalavimų.

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti  e – pašto adresu: dalius@patalai.lt laišką, kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, e-pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma, prekės pavadinimas ir išsamus aprašymas apie rastus defektus. Gavę šiuos duomenis, mūsų darbuotojai nedelsiant susisieks su pirkėju ir galutinai suderins visus reikiamus klausimus. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei, pagal nurodytą komplektaciją, turi būti visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka D.A. Lajausko firma.

Prekės keitimo vieta

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje.

Krepšelis

uždaryti
Scroll To Top
Mūsų elektroninė parduotuvė naudoja slapukus (angl. cookies) paslaugų veikimui užtikrinti, Jūsų patirties gerinimui bei rinkodarai.